Dansar järnet

Var ut med Sofia igår.
Dansgolvet var tomt.
Vi satte oss i varsin fotölj.

Två killar bokstavligen SKUTTAR in på dansgolvet.
Dansar järnet.

"hehehe, den där killen ser ut som Björn Gustavsson...



DET ÄR BJÖRN GUSTAVSSON!"


Insane...

Och alla tjejer som knuffas och nästan
slåss om vem som ska få dansa närmast Björnen & hans vänner.
(det lät nästan som en titel på en barnbok...)
Haha. Stackrarna.

Tack för igår bästa Sofia! :)
Vi får åka på efterfest med dem nästa gång ;)


Syster ringde nyss och vi smed lite planer inför nästkommande helg.
Alla kycklingar kommer hem.
Och det blir paar-tey!

Älskar när mina systrar är hemma!


Nu blir det en promenad med mamma & moltaz,
lunch och val - för första gången.
Jag borde nog ha satt mig in i det där lite bättre
kan jag känna såhär i efterhand.

Menne... Det blir nog bra.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv bästa Isabelle!



Värt att lägga till till din kommentar "Och alla tjejer som knuffas och nästan

slåss om vem som ska få dansa närmast Björnen & hans vänner.

(det lät nästan som en titel på en barnbok...)

Haha. Stackrarna"



Jag lägger till: Vi som dock var iskalla och inte hängde och klängde över dem blev istället dem som blev uppvaktade av Björnen och hans vänner! MOHAHAHA!

2010-09-19 @ 21:03:20
Postat av: Sofia

Blev istället de* menade jag ju såklart!



Kan ju inte stava!

2010-09-19 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0