It's something inside me, and i know it's good!

Vad seg jag känner mig.
Har spenderat hela dagen i soffan.
Kollat på maassa OC. Hihi.

När B's son kom för att hälsa på
hade jag somnat. Legat och snarkat...

"Är hon bakfull?"

Kul.

Och nej, jag är inte bakfull!
Såå mycket blev det faktiskt inte igår.

Åh, igår...
Bästa tjejer, säger jag bara!

Kidnappad blev jag.
Åka 847384 varv i rondellen med ögonbindel.
Hade ingen aning om vart vi skulle!

Bowling & chinamat. Fredagsmys!
Chokladbollstårta & massa godis.

Vi blev lite ölsugna.
Så... Blev lite sånt igår också.
Och massa dans!


Seg var jag ja...
Blir genast mycket piggare när jag
tänker på kvällens planer som smidits!

En Sofia & Isabelle kväll!
It's going to be....
Wait for it!

Bowling & chinamat



Legendary!


Men först,
dusch & tacos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0