Koppel kring mina känslor

Varje gång jag ser dig så blir mitt hjärta varm
& studsar som en studsboll

Åka upp till skolan med 8:39-tåget - sovmorgon!
Utföra ett träningsprogram & andra diverse övningar.
Lunch. Och föreläsning. Skön kille.

Åka tåg hem. Träffa några av tjejerna på cafét.
En engel-latte! Hade sett fram emot hela dagen!
(Fick även med mig mitt favorit-te hem! Miss Saigon)

Träna. Gick bra.
Och det är så skönt när det inte är proppat med folk!

Nu är jag hemma.
Ska ta en snabb dusch,
göra mig en kopp te
& avnjuta ett avsnitt OC!

Imorgon blir det lite löpning med Moltaz,
och gym med Sofia & Lovisa! Härligt härligt!




Jag har det bra, mitt liv rullar på.
Ibland har jag tråkigt - vad sakta tiden går?
Men oftast har jag roligt, då känns allting bra.
Idag är en bra dag, idag är det bra.

Det är en helt vanlig dag & jag har det bra!
Jag har det bra idag...


Ulrik i hörlurarna = jag blir glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0