OC

Nu är jag klar med denna veckas moment!
Så skönt. När uppgiften är klar, då vet man att det är helg!

Har setat och tittat på de däringa boxarna varje dag nu,
och nu äntligen tänkte jag ta och titta på innehållet också!
OC. Så bra. Dramtastiskt, men bra.




För övrigt börjar jag bli riktigt nyfiken på vad mina brudar
har kokat ihop för bus ikväll!

Jag vet så mycket att de kommer och kidnappar
mig 16:30. Jag ska vara mellanmåls-mätt
och okej-finklädd! (Ingen klänning eller kjol!)

Häst var det första som slog mig.

A fast ne.

jag vet inte...

OC nu. Det enda jag behöver tänka på nu
är hur det ska gå mellan Seth & Summer!
Jag tycker dock Anna kan komma tillbaka,
Och att det börjar bli dags för lite Johnny Harper...

Spelar snyggsurfaren Johnny Harper i OC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0