v. 38

Måndag. Ny skolvecka.
Blev för få timmars sömn inatt,
det märkes redan efter första timmen på föreläsningen.
Bara två timmar till. Gäsp.
11:20 - bara en timme till vi är påväg hem.

Taggad på skolan, märker jag...

Anyway. Blev genast piggare när
Jessica & Mikaela ringer och vill fika! : )

Och ännumera spontanshopping.
Min plånbok gillar inte.
Och de nyinflyttade plaggen i garderoberna
klagar pga. av trängseln.
Dagens i-lands problem...

När jag kom hem med mina påsar
insåg jag att jag inte har något speciellt
att göra i skolväg.
Vad passar inte bättre då än lite OC?

Vilken nörd jag är.

Nu blir det i alla fall en promad på elysspåret!
Frisk luft. iPoden. Och mig själv.



och jag minns den kvällen jag gick hem
jag hade hoppats på något

hoppats på något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0