After afterall

Idag har jag varit i Falun och tittat på mina blivande klassrum o dylikt.
Detta kommer bli jättebra! Jag blev riktigt taggad nu faktiskt.
Som tur är har jag Jocke, som ska gå i samma klass som mig. Dessutom har jag Mikaela & Jessica som jag också kommer träffa på ett flertal gånger i korridorer and so on. Kanon!

Nu är det bara några kollegieblock och busskortet som saknas!
Åh, pendla... Ser inte fram emot.
Jag vill flytta dit. Till Falun. Skulle vara great!


OC-galen som jag blivit ska jag nu fylla på min kaffemugg och slå på några avsnitt!

En bra dag.



I still love you after all.
I still want you after all.
Will you keep me after all?
Please don't leave me after all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0