Hittills ser det bra ut!

Full fart! 

Hinner knappt skriva.
Igår var min första skoldag. Mycket in information, nya ansikten & namn att få in i huvudet under dagen. Min dag var mellan kl. 5 - 22:30. Idag började dagen kl. 5 igen och ännu mer, ny information ska snappas upp! Kommer ta tid att vänja sig och lära sig allt. Men hittills ser det bra ut! 

Lärarna. 
Klassen.
Kursen.
Great.
Idag slutade jag kl. 15 (och inga studentkår-aktiviteter för mig) 
och ändå var jag hemma 16:30. Inte roligt! Och jag har saker att göra upp till halsen. Känns det som i alla fall.
Tänkte börja med den jobbigaste delen.
Cykla ner på stan. I regnet!

Sen blir det fiskpinnar.
Och 19 engelska sidor om reflection-in-action.
Har mitt första seminarium redan på fredag.
(Dagen efter våran tjuvstartspremiär i Bolänge. Luktar fylla!)
Det blir nog bra.
Försöker jag i alla fall intala mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0