Alla dagar med sol är bra dagar!

Haha, pappa blir galen när jag sitter på hans dator!
Därför ska jag sitta här en stund till, bara för att.

Åh, idag har det varit en bra dag.
Sovmorgon. Trots det snoozade jag 40 minuter!
Bara för att jag kunde. Snablans skönt.

Kliva upp ur sängen.
Ta på sig duntofflorna (som setat på elementet över natten,
och som nu är supermysigt varma
) och ta en lååång frukost.

Göra sig i ordning. 
Plugga lite innan man går ner till station.

Alla dagar med sol är bra dagar,
har jag konstaterat.

Vad som fattades idag var nog latten!
Hade med mig eget blaskigt kaffe på tåget idag.
Går inte att jämföra med en latte från Engel!
Lovisa - jag har blivit lite av en finsmakare sen
jag började jobba på cafét!
(
jag kan dock fortfarande dricka vanligt brygg...)

Åka till skolan och laborera lite.
Det vill säga mäta blodtryck. Vila.
Springa runt tennishallarna. Kolla pulsen.
Andas genom ett filter. Cykla på motionscyklar.
Och så vidare...

Nu är jag äntligen hemma
och tro det eller ej, men jag är på humör
för att sätta mig ner och plugga
!
Ska bara göra i ordning en stoor kopp choklad först!

Lite vardagslyx.

Duntofflorna ska såklart få vara med även ikväll.
Mys.


Och jag måste bara flika in med en liten parantes...
LINUS, krambjörnen! 20 år idag - Ha den äran!
Party på lördag, med andra ord!
Jag kommer dock vara den (enda) nykta.
Fast... Det är så det brukar låta...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ojojoj då, vad händer- jag GILLART!

2010-11-17 @ 22:20:04
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0