Tänker på det. Dig. Er.

Här med inleder jag mina nya löparskor!
Tänk vad nya träningskläder kan göra med motivationen?
Härligt & jag gillar!

Har sagt ett tag nu att jag ska börja löpa,
så nu äntligen är jag igång!
Underbart!


För övrigt blir jag bara mer och mer förvirrad när jag tänker på det. Dig.
Er.

För...

Den vacktaste stunden i livet var den när du kom.
Och allt var förbjudet.
Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om,
för det ekar i huvudet.

Och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna.
Den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna.

Och jag somnade den natten i tron på att allt var en del
i en kärlekshistoria.
Men det visade sig dagen därpå att jag hade gjort fel
när jag gav dig en gloria.

Och den stund som jag kände som nära var blott alvedon.
Och de himmelska ben som jag ville förtära de gick där ifrån.




Lars Winnerbäck tar orden ur munnen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0