Sick twisted strange kind

Idag har jag jobbat igen, 7-15:30.
Ska göra hela veckan som tidigare skrivet :)
Börjar finna min plats där uppe i köket nu.
Riktigt naaaaajs måste jag säga!

Vilodag från träningen idag också,
så efter jobbet åkte jag hem och slängde mig i sjön.
Svalkade fint efter en varm dag.

Efter det har jag betalat mina räkningar, klappat moltaz
och bara slappat i soffan. BRA skönt!

Imorgon blir det bodypump i smb.
(Så stört jobbigt att behöva åka dit varje gång man ska träna...)
Men men :)

Nu ska jag snart äta, sen promenera till stan för att
hämta hem min cykel. Eller om jag går upp en kvart tidigare imorgon,
och går till jobbet..? Ska bli fint väder imorgon,
och en morgonpromenad som är så mysigt...

Ska ta mig en funderare.
Kan få besök av min gamle gode vän Paltkoman...

Annars så har jag haft en mycket bra dag :)
Vardag, inget speciellt som händer. Och håret är
tråkigt i en hästsvan och sminket knappt på-penslat.
SKÖNT, för då känner man sig extra fin på lördag när
jag får göra mig iordning för parteeeey. tsss...


Ballongklänningen jag fick av syster :)

Dagens: får bli Hardcore Superstar - Moonshine,
bara för att jag lyssnar på Bandit Rock hela dagarna nu,
och det var den låten som gjorde att jag höjde volymen
liiiite extra idag ;) Tänker på min sambo. Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0