Tisdag. Sol och sånt.

Nu är värmen äntligen tillbaka!
Så med tubtop och hästens-blårutiga kjol
mötte jag upp Jasmine på cafét.
Snackade skit om helgen som varit. Insane. (haha)

Efter en trevlig stund begav jag mig till gymmet,
för bodypump & bodyjam.

Redan under andra låten (efter sisådär 7 minuter av 60)
så rinner det från min rygg, mina ben och armar.
Ja, överallt! Och det här är bara början, tänker jag!
Men det gick bra! Fegar ur när jag ska sätta på vikterna dock.
Hmm... Kör inte direkt pump 3 gånger i veckan längre.
(Jag gillar inte sommarschemat!!)

Efter två svettiga träningstimmar slänge både jag
och Jasmine oss i nottjärn för att svalka av oss.
Det hjälpte! Så skönt!

Det ryktas om att solen ska värma oss imorgon också.

Jag har redan kollat på ett avsnitt av desperate,
så nu får det vara nog. Jag är helt slut i hela kroppen.
Måste dessutom få bort alla kläder på sängen,
för att sedan bädda i nytvättade lakan.

Jag kommer att sova som en kung inatt!

Och snart är det helg. Vilket betyder att båda mina
systrar kommer hem. Och att det är Ludvikafesten.

Dagens: Major Lazer - Jump up
Här någonstans kommer den där lilla
extra energin
under bodyjampasset. Shake shake!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0