14 mars.

Är tillbaka i Falun igen efter en helg i Ludvika :)
Helgen har gått fort. För fort.

Tog en promenad upp till skolan i fredags
och kopierade typ hela jockes bok
(eftersom den är slutsåld överallt?).

Åkte hem till Ludvika efter det. Träffade mamma & syster
på stan :) Blev också en fika med fina Jasmine.

Hoho, traskade in på mitt gym i fredags också.
De tinar upp mitt kort till första april istället för juni!
WOHO! Längtar.

Blir ju prova-på-dag på måbättre i Ludvika den 26 mars.
Nästa lördag. Då ska jag dit! träna hela dagen. Så blir det
kalas och firande för Trond som fyller 20. Trevligt!

För att återgå till helgen som varit, så jobbade jag i lördags.
Fick stressa mig hemöver efter jobbet och byta om.
Fick skjuts av Sofia till Grängesberg, där en middag och bubbel
med tjejerna väntade! Mys. Mycket skratt. Så det ska vara!
Vi åkte in till Ludvika runt kl tolv och dansade till drängarna!
Haha! Galet. Stod längst fram och sjöng i mikrofonen. :)
Vilken stjärna jag är. Höhö.



Söndag blev en slödag. Vaknade 1240?? Vad hände där...
En film och ett tidigare tåg. Skönt att slippa springa med all
packning till bussen för en gångs skull... Skönt att komma till
lägenheten i tid också. Läste lite och tittade på TV. Slöade. Åt chips.

Gick och la mig tidigt också. Sov innan klockan var halv elva.
Det tyckte jag var skönt.

Men helgens bravader har satt sina spår, för jag är
så fruktansvärt slut i hela kroppen idag.

Måndag. Gick upp 8. Skönt att vara i tid.
Måste återgå till plugget nu.

Har två tentor idag.
Och vet ni..?

Jag tänker klara båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0