16 mars

Gick upp typ halv 9 imorse.
Sovmorgon.

Har sen dess kollat på sambons föreläsning,
så att jag kan skriva om det sociokulturella lärandet.
Hennes föreläsning var waaay much better än min!

Har ätit frukost. Rostat bröd. Längesen. Gott.
Druckit massa kaffe! Gör ju min egen latte här hemma.
Blir supergoda. (Buena vista) Så det kan bli nån extra kropp då och då.

Tänkte springa av mig överflödet av energin ikväll :)
Tänkte skriva klart arbetet först.
Endast en tanke gör mig dock inte klar,
så lär väl sätta igång med det där nu!

Föresläning imorgon, sen åker jag hem till Ludvika och jobbar! :)
Känns som att det var längesen jag inte hade några planer för helgen.
Som nu. Längtar till nästa helg då det blir träningsdag och 20-års firande.
Ska nog ringa till en trafikskola här i Falun och boka en körning.
Stod en annons i tidigningen här i veckan att de skulle ha en heldag, och om
man ringde och bokade kunde man få en gratis körning. Varför inte?
Tänkte ju sätta lite fart med körkortet nu! Galet. Men jag har en plaaaan.
Tänker nog hålla mig till den. (Nu var vi där igen - endast en tanke....)

Oj vad jag skriver. Borde skriva på arbetet istället.
Nu har jag ju kommit igång.

Men ja, massa kaffe, plugg och en springtur. Det är min onsdag det!

Hoppas ni också får en bra dag! :)

Är ju för bövelen inte vilken dag som helst idag, kom jag på.
Det är Lukas & Isacs 20-års dag! Grattis! Solen lyser för er idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0