"If you're a bird, I'm a bird"

Torsdag.

Idag bestämde jag mig för att uträttan några ärenden.
Slog på LöparAppen, som mäter avstånd.
1 mil, mina damer och herrar. Till fots.

Det är 1 mil från mig, till ICA Maxi, ner till stan
och hem igen. Kan vara bra att veta...

Tog mig till gymmet senare, för ett bodyjampass.
Men instruktören som skulle ha passet var sjuk.
Men passet som skulle vara efteråt hade istället
flyttats fram. Så jag provade på det.
Afro power dance.

Riktigt roligt faktiskt, men ingen bodyjam direkt.
Kände ju hur svetten droppande, efter passets
45 minuter, men pulsen?

Tog springturen hem från stan.
DÄR har vi tomatansiktet och de hetsiga
hjärtslagen som jag känner igen! Lovely.


Dusch och soffmys resten av kvällen,
en kopp kärlek, vattenmelon & jordgubbar
(efter äggröra & kassler ofc - återhämtningen)

Bestämde mig att se en film ikväll,
eftersom jag redan tittat klart på Mentalist säsong 2
(Vad ska jag ta mig till!??)


Blev The Notebook istället.
Där har vi kärlek. Äkta! Och fast det
bara är på film, så lyser det riktigt om dem!
Ger en annan en längtan efter att själv hitta
sin alldeles egna Noah...
Kan inte hjälpa det,
men hur många gånger jag än sett filmen så
måste jag alltid torka kinderna efteråt.

Har ni inte sett den filmen, så gör det!

Dagens: Rekommendation
The Notebook.

Sov gott nu mina vänner.
Imorgon är det freeedag.
And i feel like a zoombie going back to life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0