You don't know what you got until you missing it alot

Känner mig som en liten barnunge,
men jag vill ha tillbaka min telefon nu...

Känner också att jag håller på att dra på mig sjukdom.
Typ. En förkylning. Inte okej!

Nu när alla spänningar inför körkortet släppt,
så smyger sig förkylningen på. Vill inte!

Så försöker intala mig att jag inte kommer bli sjuk,
och att jag inom en snar framtid kommer få tillbaka min iPhone.
Eller åtminstone få ut en ny på försäkringen...
Har blivit lite av bästis med Hoppet!

Anyway. Vad har jag gjort idag...
Började min segsöndag med lite soffhäng.
Fortsatte dagen med te hos mamma.
Och ännu senare en söndagsfika med Linus :)
Uppdatera sig lite ;) Alltid lika trevligt!

Nu sitter jag hos mamma igen.
Kom på att jag inte behövde vara i Falun förrän på tisdag,
så jag åker imorgon istället :)

Sätter därför punkt på denna dag med en film med Robert
Mys.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0