Vecka 16. Tisdag.

Ny vecka.

Har fått för mig att börja skriva träningsdagbok,
men även vad jag äter.
En motivationshöjare. Kanske.

Är så peppad nu, så får se hur länge det håller i.

Och apropå pepp så har jag börjat löpträna!
Spännande. Går förvånansvärt bra.
Lite så jag ser fram emot lördag, då jag planerat in nästa pass!

Nåt helt annat...
Har hela kylskåpet fullt av alkoholhaltiga drycker från helgen, och blev dissad som "hälsosam" när han hittade marshmallows, godis och maränger mm i skafferiet.
Trots det har jag börjat mitt "nya liv" för 26728384 gången :)
Nytt liv betyder ny livsstil. Jag håller mig dock till livskvalitén, men nån måtta får det vara.

Så när jag gick med min kundvagn på Ica maxi idag så tänkte jag snällt för mig själv: "köp inte hem det du försöker undvika - frestelse kommer i vågor".

Sen kände jag mig duktig när jag kom hem med massa frukt, bär, grönsaker, keso, tonfisk, lax, nötter och avokado.

Bra mat.
Mat för en krigare.

Apropå krigare så släpptes den nya bodyjam releasen här i Falun ikväll.
Jag gillar passet mer och mer!

Nu efteråt har jag avnjutit mina efterlängtade fullkornsskorpor med ost & te. Och massa frukt såklart! :)

Nu ska hunden nattkissas och nattmackamatas,
sen ska vi krypa ner och gosa i sängen.
Sovmorgon imorgon. Ahhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0