Måndag. Vardag. Bradag.

Börjar på en ny vecka med en tidig morgon.
Var snäll och skjutsade upp sambon till skolan till kl 9,
(trots att jag inte börjar förrän kl 14)
och drog genast vidare till stångtjärn med längdskidorna :)

Gick bra! Men var tog för många, och branta backar för en stackars nybörjare som mig. Hur stannar man på ett par längdskidor när man kommer ner i full fart liksom?

Dagen fortsatte med en vila,
föreläsning mellan 14-17, åka och hämta ut mina böcker, hem och läsa böcker. Laga mat (kyckling & pasta) och body pump med Jamie. Hihihi. Jag och Mickan (mest jag. Okej då!!! Bara jag...) blir som en fnittrig liten flicka när det är Jamie som står på scenen och spänner sig. Tss...

Body pump. Kändes i ben och axlar att jag stakat mig fram i spåret tidigare idag. Jag hoppas på träningsvärk. I alla fall i triceps, som fick sig en höjning idag! 10 kg nu... (3 kg +)

Nu sitter jag i soffan, i onepiece efter en dusch, smoothie och knäckemacka och ska läsa lite mer i nya boken: Idrottspsykologi. Det är en intressant kurs, men jag hör min lärare när jag läser! Störande, för han har en seg stockholmska som gör mig sömnig.

Läsa lite,
sen krypa ner under täcket.
Ser jag fram emot! :)

Imorgon har vi tvättstuga 8-10.
Sen träffa Johan X3 för grupparbete.
Sen hem och fortsätta läsa! :)
Och tagga för body jam!
If you're sexy drop it low.

Hoppas ni har haft en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0