Skitmorgon. Solsken. Jordgubbar. Nike.

Efter ännu en morgon med migrän (och därför sömn i garderoben) så känner jag mig genast mycket piggare!

I skrivande stund sitter jag på balkongen, äter jordgubbar & dricker kaffe. Lyxar till vardagen lite.

Och apropå lyxig vardag...
Jag lovade mig själv i början på månaden att om det fanns (tillräckligt med) pengar över ska jag unna mig ett par springskor!

Yes!

Ett par läckra (turkosa-lila) Nike fick följa med mig hem idag! (och en liter jordgubbar)
Riktigt bra kille som hjälpte mig :)
Fick springa på band & prova flertal rekommendationer utifrån mitt löpsteg.
#service!

Riktigt nöjd!

Solen steker verkligen!
Tänkte fixa disken, sen åker jag & moltaz till Ludvika.
Jag tänker mig lite inlines i kvällssol! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0