ÅH!

Sitter och skriver på datorn.
Var längesen!

Skriver bara genom telefonen numera.

Så. Nu vet ni det också.

Sist jag skrev skrev jag om mina förväntningar på de nya skorna.
De är apsköna. Ser lite ut som en banan i sulan,
vilket hjälper mig att "komma fram" på foten, och därför
sätter sig det rekommenderade löpsteget sig lite av naturen själv.

Går jättebra. Och jag har redan sprungit tre gånger med dem sen jag köpte dem!
I fredags, lördags & imorse (måndag).

Kanske bör dra ner lite på frekvensen nu när jag fortfarande är i nybörjarstadiet.
Men ska säga er att det redan nu märks en stor skillnad på när jag sprang
imorse gentemot när jag sprang första gången!

Går verkligen bättre och bättre!

Och nu vet ni det...

Plugget då..?
Jovars, jag har ett seminarium imorgon + en redovisning.
Kommer nog gå bra på båda delarna.

Det är även de enda obligatoriska närvaro jag har.
Därför åker jag till Ludvika redan imorgon kväll.
Tränar järnet. Hetspluggar. Pussar på moltaz. Osv... : )

Näst sista veckan. Sen är det sooooommarloooov!

Det väntas jobb, mys, jordgubbar, träning, sena nätter, party & massa mer.
Med dem jag gillar bäst! <3

(Bildbomb från förra årets sommarbilder. Och på dem jag gillar såklart!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0