God natt!

När jag lyckats natta Alfons utan att amma honom, vagga honom eller ge honom napp... Den otroliga lättnaden går inte att beskriva - det tänds ett hopp inom mig! Det finns faktiskt andra sätt att natta honom på! 

Bara för några timmar sedan så var jag så trött på amning - speciellt att det är det enda sättet han kommer till ro på, och somnar. Jag var så trött på att han vaknade var 30:e minut och bara kunde somna om ifall man slängde åt honom ett bröst. 

Det har ju blivit lite tokigt på det viset, att jag "lärt" honom att sova efter amning. Det tokiga är ju att han bara somnar efter amning också.... Undantag är bilturer och promenad i vagnen, då kan han somna. Och några enstaka gånger i råbbans famn. Annars så är det bara bröstet som söver honom. 

Så när man lyckats få honom att somna utan bröstet så är det en liten vinst! 

Just nu ligger han i sin säng (som är ihopskjuten med vår) och sover efter ett x antal strykningar över hans rygg. 

God natt

Från bilturen tidigare idag. Man blir trött av att spatsera i Falu stad och fika i Torsång. Han sa inte ett ljud på hela resan, utan satt och var så lugn i sin vagn hela tiden. Vår duktiga kille ❤️

Kommentarer
Postat av: norrbotten emmish

så sööt =)

2015-08-29 @ 22:42:47
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0