Mammahjärtat smälter

Det var längesedan jag uppdaterade någonting här...

Idag har vi tagit några fina bilder på lilla familjen. Jag insåg någonstans att min lilla grabb börjar bli stor! Efter att ha bläddrat igenom dagens bilder fick jag lov att gå tillbaka till arkivet då Alfons bara var 1-2 månader gammal. Min lilla skrutt!! Växer du i den här takten så har du snart växt om mig... 

Snart 7 månader gammal! På söndag. På kanelbullens dag. Det ska vi fira med massa nybakade bullar! 

Annars då? Vi mår bra. Vi myser och sover på dagarna. Nätterna har varit sisådär den senaste veckan. Som jag har förstått så kan den rubbas när barnet går igenom en större utveckling: i det här fallet, lärt sig krypa. Min lilla kille är helt vild! Han ålar och drar sig fram, tar något kryptag då och då, men blir alldeles för ivrig och måste snabbt fram. På bara någon dag har han lärt sig att man kan dra sig upp mot saker och ställa sig. Helt vild var ordet... Han är så nyfiken. Och envis. En mycket aktiv liten kille. 

Alltså på riktigt..? Hur go är han inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0