E

Idag vaknade jag av att jag fick en puss av Alfons. Bästa väckarklockan! Där efter ligger vi kvar i sängen och myser. Alfons verkade vara på ett strålande humör, så som han pratade och låg stort!
 
Tänk vad lite sömn kan göra!
 
Alfons somnade till slut vid kl 20. Första uppvaket var vid 3:45, då fick han en flaska välling. Hade svårt att somna om, så han fick sova mellan mig och Robert, då somnade han gott och vaknade igen vid 7:30.
 
Vilken skillnad det är på vår sömn nu alltså!
 
Hela förmiddagen har han sprungit runt och lekt och pratat högt. Tänk när jag förstår vad han säger! Strax innan lunch började Alfons bli gnällig. Vi kanske åt lite chili con carne igår. Jag fick byta två blöjor och smörja en mycket röd liten rumpa innan han till slut somnade middag.
 
Jag har passat på att måla min gamla byrå vit och dricka en kopp te och skriva det här inlägget. Nu börjar jag bli lite rastlös. Det gör ingenting om han vaknar snart...
 
Vi ska inte göra något speciellt resten av dagen. Tänkte gå och handla lite mellis/frukost. Tänkte även gå till gymmet när Robert kommer hem.
 
Nu när även jag får sova bättre om nätterna så känns det som att man kan träna på lite mer allvar. Det känns jättebra! Jag har saknat träningen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0