Härlig dag!!

God kväll. 
 
Idag har det varit en sån fantastisk dag! 
 
En solig söndag. Slutet på februari och jag har redan såna vårkänslor! Idag tog jag, Robert och Alfons en promenad i solen. När vi kom hem igen så tog vi fram grillen och grillade årets första korv. Det var SÅ gott! Och SÅ skönt i solen. Affe snusade  på i vagnen så vi satt kvar och drack kaffe och åt en bulle. När han vaknade var det full rulle igen. Mot eftermiddagen gick jag till gymmet för att köra ett bodypump-pass. Helt otroligt vad svag jag är! Men det är skönt att få smyga igång träningen igen. Nu sitter jag i soffan med en kopp te. Robert är hon en kompis och Alfons sover för tillfället. Jag orkar knappt lyfta tekoppen efter träningspasset, haha! Då vet man att man tagit ut sig.
 
Jag hoppas att Alfons låter oss sova bättre inatt. 
I veckan har han haft feber så sömnen har varit helt rubbad (mer än vanligt - kan ni tänka er att det går?!) han har inte haft någon feber i helgen, men han har vaknat och gallskrikit 10-20 gånger per natt... Det är antagligen fler tänder på gång som spökar :/. Jag tänker att det kommer bli så mycket lättare när jag och Alfons kan prata med varandra, att han kan berätta för mig vad som är fel och att jag kan förklara för honom att det kommer bli bättre. Min lilla plutt ❤
 
och apropå min lilla plutt... HAN FYLLER ETT ÅR PÅ FREDAG! 
Att det har gått ett helt år sen han föddes..? 
 
Tänk när han var en sån här liten gose?!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0