☀️☀️☀️

Vilka härliga dagar det har varit! 
Härliga för att:
- min syster och hennes son var här i helgen och hälsade på. Det blev grillning, chips och dipp och massa bus såklart. 

- det har varit så soligt och varmt! Riktig sommarvärme! Vi har ätit glass och cyklat hem på kvällen i bara t-shirt! 

- jag har jobbat med dreamteam och jag har skrattat och sålt/hinkat kaffe. Hur bra låter inte det? 

Det har varit mindre härligt för att:

- Så fort det blir varmt ute så blir det bastu i vårt penthouse! Man blir svettig av att bara sitta stilla i soffan! Och så ska man försöka somna på det!? 

- den här jäkla allergin... Det sa bara poff! Så förhoppningsvis står det inte på förrän det har gått över.. Men usch vad jobbigt det är när man snorar och ögonen kliar 😫 Värst är det på kvällarna... 

Idag gick jag och Alfons runt och strosade i vanlig ordning (eftersom det inte går att vara inne!). Vi gick förbi ett hav av vitsippor så jag kunde inte motstå frestelsen att kasta ner Alfons där och ta några kort. Alfons var inte helt med på noterna och undrade varför han skulle sitta där, så han fick snabbt komma upp i vagnen igen. Men några fina bilder hann jag ta. 😊 






Nu ska jag sova. Vi får se hur mycket vi får sova inatt. Alfons skrek och förde ett himla liv så natten som var va inge kul... Däremot gav han mig en sovmorgon till kl 10, så det var svårt att vara långsint 😉 Och gott humör hade han när han vaknade också. 


Affe har tagit på sig sina solglasögon själv 😍 


GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0