En helg kvar!

En helg kvar av hela sommarlovet! Helt galet! Dock gör jag något vettigt av den - En "sista" rolig grej på sommarlovet.
Avslutningen! Jag och två vänner - Lovisa & Sofia åker till Stockholm, till The Voice! Galet bra! Dessutom kommer Jasmine, Josephine, Lisa & Tette också vara där. Jag hoppas på en grymt bra avslutning på sommaren (vilket jag kommer få, för att jag ska "träffa" Lasse Lindh!!!)! 

Igår (känns som förregår) åkte vi ut till Sollen (en ö i Väsman). Helt okej, och helt mys! Sitta och småfrysa vid en lägereld med människor man tycker så mycket om och med Mannen som spelar gitarr. Dricka lite öl och äta gott kött ute på en ö - och det är bara vi där! (dock var det två väldigt trevliga farbröder där ute på ön med oss, som kom och sjöng tillsammans med oss. Det gjorde dock ingenting - bara mysigt!) 

Dagen har varit 
Seg, men ändå har jag fått saker gjort. När jag kom hem från ön och båt turen (runt 11:30) hade reklamfarbrorn varit och lämnat reklam och det vara bara att sätta igång med sorterandet. 
I veckobrevet hade han skrivit något i stil med "reklam får ENDAST delas ut på söndagar, om inget annat är bestämt". Fick en liten klump i magen när jag läste det. Kändes som om det var skrivet till mig (delat ut på lördagar). Och idag är det fredag - men det känns inte som om det spelar någon större roll. De får ju reklamen och det är väl huvudsaken?

Ja, jag delade som kanske inte sagt ut reklamen idag också. Ett Stort tack till mamma som hjälper mig att dela ut. Hon ska få hälfen av pengarna, det har lovat henne.
Annars idag har jag tvättat, packat min väska, ätit kebab med pappa medan vi kollat på Jönssonligan.

Det har varit en lugn kväll med bara mig och pappa.
"Jag" har hittat en bra sida (blev tipsad av Sofia faktiskt) där man kan se favoritfilmen/tv-serien om och om igen - utan att ladda ner - helt gratis dessutom! Så nu ska jag titta på Juno (lite av favoritfilmen) och sedan sova!
Min dag ska börja tidigt imorgon. Halv-sju-tidigt!

Så, godnatt på er !
Puss på myskväll & puss på morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0