Igår började skolan...

... och halv elva var jag på plats. På de här två dagarna har jag varit i skolan i samanlagt unefär en och en halv timme. Det känns som waste of time att ens åka dit. Men men.

Dagen har varit
Långsam. Hade dock sovmorgon till halv elva idag med (Hjärta schema!) och på bussen lyssnade jag bara på långsam, men bra musik!

 Några av dagens godingar är
Gabriella Climi - Sweet about me
Coldplay - Violet hill
OneRepublic - stop and stare
Och såklart, Joan Armstrong - The weakness in me

Annars är  Juno's soundtrack pärlor! Jag sitter här och diggar på Youtube.
Riktigt bra!

Suck... Inget vettigt att skriva idag.
Jag känner mig inge vidare vettig idag.
Får se senare om min man kommer ihåg mig idag då!
(idag, idag, idag!)

Puss på lugn musik & puss på mitt nya schema!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0