"Sommar-måsten"

Såhär till sommaren finns det grejer som man bara mååste göra! Till exempel vända på dygnet, klappa en ko, göra utflykter, bada på minst 5 olika platser, grilla, tälta & åka båt (, sen får vi inte glömma bort att palla äpplen, men det blir till sensommaren det)!

De tre sista grejerna (grilla, tälta & åka båt - inte palla äpplen)  ska utföras ikväll/inatt.
Trots att vädret inte är lika ljust och glad som jag, hoppas jag, och tror att det kommer bli trevligt ikväll.
Samla "Gänget" en sista gång innan skolan börjar igen, och alla återgår till det tråkiga, instängda normala.

Dagen har varit
Kort. Den skulle ha börjar halv 10, men jag vaknade två timmar senare av telefonen som ringde. Hittills har jag hunnit med en blöt cykeltur ner till stan, hem till mamma och tillbaka hit till pappa. Jag kan nästan lova att det rann flera floder från mitt hår och mina kläder när jag äntligen kom hem igen. 

Men nu sitter jag här (i torra kläder) och väntar på samtal från min man. Han är i Västerås och ska ringa påväg hem.
Nej, nu ska jag inte sitta här längre. Nej, jag borde packa varma kläder, sockor och mössor till ikväll!

Och på måndag börjar skolan. Trots att jag vill att lover ska vara längre så är jag ändå lite förväntansfull inför måndag. Ska bli roligt att få träffa alla igen.

Puss på kvällens planer, och puss på BF - ni är speciella, men bra! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Nu har Nils ( blondinbellas pojkvän) blivit sveriges största manliga bloggare. ÄR det inte fel? Har dom inte tillräckligt med pengar? Läs mitt inlägg angående deras pr trick.

2008-08-14 @ 16:07:48
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0