Jag gör "ingenting" allt för ofta...

Senast jag skrev var på påsklovet - tydligen! Fy vad kass jag är (haha)!
Läste om min längtan till sommaren - och den är ju här! Så skönt. Tänk om den aldrig kunde ta slut...

Vad gör jag om dagarna då? Ingenting. Det kan vara skönt, men... Saken är den att jag gör "ingenting" allt för ofta och det är riktigt tråkigt, lär jag erkänna! Dessa två gångna månader har gått så sjukt fort och tänk åt andra hållet:
Två månader frammåt. Hur fort kommer inte det att gå då? Vad händer om två månader? Jo! Jag blir 18!
På ett sätt längtar jag (iiiiiiiiiiiiiih!) och på ett annat sätt inte... För om jag längtar och ser fram emot någonting så kommer tiden gå så fort! För fort! Om två månader är det liksom höst.. Och skola!

Vilka knasiga funderingar jag har...

vad knasig jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0