Glass och ostbågar. Aj aj!

Tänkte ju skriva varje gång jag har tränat.. Menne.. Det går ju som det går!
Och matvanorna? Är hos pappa de här tre kommande veckorna. Och hittills (dessa två dagar jag hunnit vara här), lär jag erkänna att det inte gått så värst bra. Glass och ostbågar. Aj aj!

Jag och Karin var på gymmet idag. Härligt med sällskap. Dock var mitt sällskap ganska segt idag, vilket gjorde mig lite seg också. Men vi körde våra vanliga 30 minuter på stepmaskinerna, sen våra "vanliga" övningar. Biceps, triceps, hantelyft axlar, sit-ups, benlyft, rygg- och sidorygglyft(?). Härligt.

Med lite fartfylld musik - i olika tempon - går 30 minuterna på stepmaskinen undan. Jag kör efter tempot; är det snabbt kör jag snabbt med medel motstånd. När tempot sjunker sänker jag tempot och ökar motståndet. Sen trampar jag "baklänges" med samma koncept. Då försvinner tiden och man har samtidigt något att tänka på. Det är ju alltid de första 10-15 minuterna som är jobbigast, så ett annat tips är att ha en tidning att läsa - då får man koncentrera sig på annat och tiden susar förbi samtidigt som svetten rinner ner för tinningarna! Härligt härligt!

Just nu sitter jag faktiskt i sängen och har laddat ett avsnitt av vänner på surfthechannel, så jag tänkte kolla på det nu faktiskt innan jag blundar!

Jag tror jag fortsätter med fyndiga små citat från låtar!

Just rememer to breathe
and everything will be alright!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0