Endorfiner & Ulrik var en bra kombination!

Det behövs inte ett nytt år för att skapa förändringar & sätta upp mål.

Och hur mycket blir egentligen gjort "imorgon"?
Idag. Idag ska jag bli hälsosammare - jag ska ta bättre hand om min kropp!

Jag stod och granskade mig själv framför spegeln i förmiddags.
Ingen rolig syn.

Alla cafébesök & fester har satt sina spår.
I och för sig är jag i den perioden då hela jag känner mig uppsväld.
Men ändå...

Så därför bestämde jag mig för en promenad.
Det blev en svettig promenad, som dessutom ledde mig till gymmet.

Vad glad - och duktig! - jag kände mig när jag var påväg hemåt.

Endorfiner & Ulrik var en bra kombination vill jag lova!
(Ulrik - En vanlig dag, lyssna!)

Och jag har tänkt försätta var duktig idag!
Har hängt & slängt i mer tvätt i maskin.
Nu ska jag ut och klippa gräsmattan tänkte jag!

Jag är inte bara duktig, jag är snäll också!


(Bild från en dag på jobbet!)


Det är en helt vanlig dag och jag har det bra,
Jag har det bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0