Filmlördag!

Film & lite gräddkolaglass.

Det är lördagens melodi.
Och den klingar fint!

Vampires suck stod fört på listan.
Dock är filmen slut just nu,
och det var inte mycket att hänga i julgranen.
Visst fick jag till ett ärligt skratt då och då,
men det var enbart för att det var så kasst! Haha!

Nej, då är jag nog mer den där tjejen som
gillar de riktiga Twilight-filmerna bättre!

Nu börjar min mage påminna mig om att det var några timmar
sedan min senaste måltid ägde rum. Ska nog påminna min far om det också!


Om jag känner mig själv blir det mycket mer film innan
jag stänger mina ögonlock för lite sömn! : )





Vampires suck, jag förväntade mig en parodi på twilightfilmerna
men inte förväntade jag mig att den skulle vara
kass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0