Lära mig. Utvecklas. Träna!

Öroninflammation?
Nej, ärligt. Jag orkar inte!

Jag börjar plugga på måndag - jag börjar bli riktigt taggad faktiskt!
På att få träffa min klass, min grupp. Lära mig. Utvecklas. Träna!

Just därför vill jag inte vara sjuk, det första jag är!
Hade ju tänkt komma i form till skolstarten, men det var väl tack och hej med det!

Typiskt!


Inatt satt jag upp och sov.
Det var faktiskt skönare än förväntat.
Och örat värkte inget.

Tänkte avnjuta min lediga dag med film, te & filt. Mys.
Men så ringde chefen igår och undra om jag kunde jobba idag.

Ja, det kan jag.
Så nu har jag gjort mig i ordning för lite jobb.
Tänkte koka ihop något ätbart innan jag åker ner. : )

I helgen händer det grejer.
Får se om jag orkar delta i någon av dem.

Syster kommer i alla fall hem.
Det ska bli skönt att få krama henne igen - blir ju så sällan nu för tiden!

Tills dess hade jag tänkt bli helt frisk.
Jag tänkte tänka mig frisk! (har hört att det inte är helt omöjlig!)



I iPoden just nu, på repeat: William Fitzsimmons – After Afterall
Love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0