Vänner. Åh vad glad jag är att jag har er!

(Jag känner mig lite...
Hittar tyvärr inga ord som passar.

Bortglömd..?
Oduglig..?

Jag tror inte ens
du själv tänker på det!)


Vänner.
Människor som man känner sig trygg med.
Som man vågar öppna upp sig för. Vara ärlig.
Kunna vända sig till när det stormar som värst,
eller när man är på toppen av berget och vill dela med sig av,
vad som då är världens största nyhet.

Glädjen.
Omsorgen.
Skratten.
Minnen.

Jag tänker på mina fina flickor när jag skriver detta.
Vad vi gått igenom tillsammans - bara den närmsta månaden!
Helt sjukt!

Jag älskar er!

Vänner.
Åh vad glad jag är att jag har er.
Att ni vill vara med mig & att ni stått ut med mig under flera års tid nu.
Att ni är ärliga och att ni är så förbaskat bra!

Gammal bild. Minnen. Vänskap.





Detta kan verka som ett förvirrat inlägg,
men det är just vad jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0