8 dagar till jul.

Jag borde läsa de sista 20 sidorna i min bok.
Min skolbok, Om lärande.
Sen bör jag läsa igenom alla sidor igen,
så att jag lär mig det. Så att jag kan diskutera om det.

Ny kurs.
Pedagogik inom lärande och praktik.
Tror jag kursen hette...
Eller så var det tvärtom.
Spelar nog inte så stor roll tror jag.


Och när man blir öm om fingertopparna,
nästan får blåsor - då vet man att man spelar på
gitarren för sällan! (Nylonsträngar är det också!)
Magnus på jobbet bara skrattade åt mig när jag
berättade om vad som står inom parantesen...

Men men.
Idag har det klingats.
Och kollats på film.
Blev lite lat & slö när jag insåg att jag inte
skulle åka till Falun idag. Åker dit imorgon istället.

Tentamensgenomgång och julklappshandling!
Långa ord. Men sen är det äntligen helg!
Ska bli skönt. Hade sett fram emot min första
lediga helg på 4 veckor. Men...
Blir ett kort pass på lördag ändå, snäll som jag är!
(Jag har inget emot att jobba för den delen heller!)


Just nu sitter jag och lyssnar på SMOOTHIES på spotify.
Ska snart slänga in en toning i håret också, har jag bestämt.
Eller om det får vänta till nästa vecka...
Fick en känsla av att jag har lite saker att göra då.

För bövelen!

Är julafton om 8 dagar!?
Insane.

Och i år, mina damer och herrar...
I år kommer alla kycklingar hem!
Då blir Isabelle glad tjej!
Alla systrar med deras respektive! :)

Och på juldagen får jag träffa mina kusiner
- som det var år och dar som man såg sist!

Ska bli riktigt givande faktiskt.
Och så ska jag springa över till nya
husägaren Sandra och hälsa på!

Kommer bli en bra kommande vecka!



Bilder från gårdagens promenad.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Skulle kunna kommentera med heelt långt maail. My god.

Räcker nog att säga: jAG GILLART! PUSSIS.

2010-12-17 @ 02:43:07
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0