jul-ledig?

Nu har jag gått på jullov!
Det firar jag genom att jobba de två
kvarstående dagarna till jul : )

Blev helt klar med alla julklappar idag.
Har en liten hemlig grej kvar, som ska slås in,
men sen är alla köpta, inslagna & rimmade!
Har haft rim-stuga här hemma - och vad jag är jättebäst!

Längtar tills jag får läsa upp mina fyndiga rim!
Ifall ni undrar vart jag fått mina rim-skills ifrån:


Mina damer & herrar - min far!

Den lilla skojaren...


Nu ska jag ta mig en välbehövd, varm dusch.
Sen ska jag krypa ner i min nybäddade säng och
somna till en film. Kan bli julfavoriten - The holiday!


If you'll be my bodyguard I can be your long lasting pal.
And I can call you daddy, and daddy when you call me,
you can call me Al.


Skönaste låten på länge - längesen man hörde den!
Värt att slänga ett öra åt!

Paul Simon - Call me Al.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0