Dan före dan före dan före dan osv.....

Det där med julkalendern gick inte så bra - haha!
Dagens rubrik lyder: Beskriv ditt drömförhållande.

Jag skippar det...
Hehehehe. :/


Åh idag har det varit en bra dag!

Började i tandläkarstolen.
Medan jag satt i väntrummet ser jag dagens tidning.
Bestämmer mig för att läsa dagens horoskop.
"En apparat kommer gå sönder idag."
Åhåhåh, sånt man vill veta innan man ska in
till tandläkaren och borra!

Den ryska tandläkaren var snabb.
Så kvart över 9 var jag på cafét!
Personalen satt och mysfikade, så jag gjorde lite sällskap.

Sen kom Mikaela, så från kl. 9 - 13 satt vi och diskuterade
möbler, inredning, konservöppnare och annat smaskigt skvaller!
Kommer bli toppen bra! Min nya sambohohohoh!


Såhär glada blir vi!
Och imorgon åker vi och tittar på vår lägenhet!
Och väljer tapeter. Och skriver kontrakt!
Snart är den vår!

Blir förhoppningsvis flytt i mellandagarna,
om allt går som det ska...

Kunde inte hålla mig - efter allt möbel & pysselsnack!
Sprang nästan direkt hem och dök ner i brudkistan.
Hittade många bra, behövliga saker!



Men dagens bästa var absolut Lovisa!
Min pingla, gjorde mig så snablans glad
genom att ringa mig nu ikväll!
längesen vi pratade. Du gör så jag saknar dig mer!
Jag lär fixa skype igen, så att det inte dröjer lika lång tid
tills nästa pratstund! : )


Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, ja.. samtalet blev både på gott och ont- kul att få höra din ljuva stämma men nu saknar jag dig ännu mer. Tack för det, fina vän <3

2010-12-07 @ 20:22:14
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0