What do you want from me..?

Känns bra att man försovit sig när man vaknar 6:30...
Skulle med bussen 6:42. Wops.

Men har i alla fall gjort lite nytta här hemma
genom att börja läsa veckans hundra sidor.
Lite intressant faktiskt, vilket underlättar!

Inga respirationscentrum & monosackarider driekt!


Måste bara säga att vinden blåste oss till
dansgolvet i lördags, och jag hade så stört roligt!
Roligt folk ute, bra musik. TJEJERNA.

Och snart flyttar vi, Mikaela!
Kommer också bli stört bra..
Har en känsla av att det kommer bli asåm!

Har setat på IKEA's hemsida och kollat på massa nya prylar.
Skrev nyss till syster som ska in där och handla åt mig.
Wiohohoioio. Har kommit på hur jag ska ha det på mitt rum också.

Har dessutom sprungit runt med post-it lappar här hemma
och satt upp en på varje möbel och pinal som jag ska
ha med mig till Falun - det är snart dags!

Och på tal om snart dags,
jul, gott folk!

Ska ner på stan och göra sista rycket senare,
julklappspapper och sånt - sen är jag helt klar!
Så skönt (att jag är i tid - haha!)




Och trots att jag fått saker klart för mig,
varför känner jag mig då mer förvirrad än innan..?



Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaaa!

funderade på om man skulle ha hjälpt far i mellandagarna och flytta runt lite grejjer.. så han kanske kan sova på övervåningen sen? vad tror du?

2010-12-22 @ 15:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0