Årets första semla idag.

Tänkte göra ett snabbt litet inlägg innan jag går och lägger mig.

Årets första semla idag, som jag givesvis bakat själv från scratch!
Jag gillar inte morgondagen. Nej. Dels för att jag kommer få göra om det jag gjorde i måndags, och dels för att min lärare (vet inte vem) kommer och hälsar på. Och för att det kan vara min sista dag på praktiken! Jag tycker vi kan klämma in en veckas lov här! Jag vill bara ligga kvar i min säng när klockan ringer på mornarna - inte för att jag tycker praktiken är tråkigt (tvärt om!), utan för att jag är så snablans trött!

En vanlig dag: Gå upp 6:30. Gå till praktikplatsen - som för övrigt tar 45 minuter - vara där tills klockan är runt 5-6-7. Träna. Gå hem. Äta. Duscha. Gå och lägga sig.

Inte okej! Skulle behöva göra klart alla uppgifter som hör till den här apu-platsen innan jag ska ut på nästa! Och när ska jag ha tid med det? Skulle i och för sig vara skönt om jag kunde få ledigt på fredag, så hinner jag göra klart lite uppgifter innan mitt fredagsmys kommer!

Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon!
Tack & Godnatt!


running around again
running from running

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0