Glad blir jag när jag tänker på det

Precis kollat klart på melodifestivalen och sitter och är lite små förälskad i låten "road salt" av Pain of salvation. Sitter för tillfället ensam i soffan med Moltaz. Min, för helgen, hemkomna syster och min mor ska ut och skaka deras lurviga på någon krog. Har inte lust att följa med faktiskt. Sitter hellre kvar här och kollar på film med mitt mysmongo till hund : )

Påtal om mysmongo så har jag haft en mysig fredagskväll med finbesök.
Glad blir jag när jag tänker på det. Och nästa vecka, och planerna som smidits!

Det känns äkta!
Och alla glada sånger och melodier, alla söta små lyrics stämmer så bra in på dig. Oss.


Vi


All that I'm after is a life full of laughter
as long as I'm laughing with You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0