Haha - Jag borde inte ha blogg!

Enligt bloggen händer det inget alls i min värld!
Eller så är det just det, det gör! Bara att jag inte sitter uppkopplad till internet och berättar om varje liten detalj utan faktiskt är någon annan stans och gör det!

haha - Jag borde inte ha blogg : )

Anyway, har inte mycket på hjärtat i denna stund.
Vill tipsa om knasbra soundtrack - where the wild things are
Så sjukt sköna melodier! Rekommenderas. Glad blir man!
Filmen var väl inte så mycket att hurra för kanske - sällskapet var garanterat bättre!


Skolan börjar imorgon - sista terminen!
Och jag sitter här och undrar om jag verkligen kommer orka ta mig upp imorgonbitti! Borde kanske gå och sova? Det är hög tid att börja fundera på det nu.

Haha, måste bara nämna min syster - som har mitt lösenord till min spotify. (Det är sällan jag sitter vid datorn och inte har spotify brummande i mina öron) och när min syster loggar in och trycker play pausas min låt. När jag sedan trycker play igen pausas låten hemma hos henne. Komiskt - vi kan sitta och "tävla" om vem som får lyssna på musik! Brukar oftast vara hon som vinner! :p

Ursäkta för smörjan.
Nu ska jag vara tyst och faktiskt gå och lägga mig!

Godnatt!

gravity is letting go on me tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0