I will make it!

Och plötsligt har jag jättemycket att göra!
Städa, tvätta, stryka. Plugga! Det är inte många uppgifter, men stora!
Jag börjar få lite smått panik över alla utgifter som denna termin kommer att bjuda på, därför satt jag nyss och skrev en budget - hoppas att jag kan vara såhär klok varje månad! Det är ett måste om jag ska få ihop detta!

Träning: Fungerar jättebra! Oroar mig lite för hur det ska gå när jag är på praktik i Malung... Har kokat ihop ett eget core-pass, men vill ju göra mer! Får bli promenader! Men när ska jag hinna göra klart allt!? Galen.

Planering planering! För när praktiken och lovet är över är det hårkörning på både det ena och det andra. Skolan och träningen. I will make it!

Fick ju min dos av fredagsmys i helgen också. Glad tjej!
Just nu har jag mer att tänka på - men det gör inget, för jag vill det!
Jag vill tänka på Dig. (Kom på mig själv alldeles nyss sitta med världens fånigaste smil)
Jag kan inte hjälpa det!

Simple things that make my heart go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0