Långa, varma kramar. Tack.

Jag har många funderingar och tankar. Mestadels om framtiden, numera. Det är tankar, önskningar och idéer som endast framtiden själv kan svara på - vad kommer hända?

Usch, vad snuskigt dramatisk jag är, sådär halv 1 mitt i natten!

Jag har precis tittat klart på en film faktiskt.
Jag grät genom hela.
Det var längesen jag grät.

Att gråta utan att ha sårat någon, eller att själv vara sårad.
Skönt.

Jag tror dock jag har många känslor inom mig som behöver komma ut.
Men inte på det här viset!

(Gah, nu blev det sådär dramatiskt igen!)

Jag har haft en ganska händelserik tid, den senaste månaden.
Jag gick och fick ett jobb, serverat på ett fat!

Och jag har varit ute på hemliga promenader.
Sist gick jag ut när kl. var runt halv elva på kvällen, och kom hem fyra timmar senare.

Men det är skönt att gå ut och gå ibland.
Då hinner man tänka i lugn och ro.
Låta hjärnan rensas lite.

Och jag var ut på krogen i fredags.
Jag kom hem flera timmar efter det att krogen stängt.

En skinnjacka värmer inte allt för mycket kl. 4-5 på morgonen.
Det märkte jag!
Då skulle det varit bra med långa, varma kramar!

Tack.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0