Augustana & lasange, söndagkvällens ljuva melodi!

Jag har inte tid att vara sjuk!

Min söndag, första advent.
Mammas födelsedag <3

Och jag har gått runt med en kopp varmt
vatten, honung & halstabletter i hopp
om att få tillbaka min röst!

För övrigt känns det som om jag har
svalt ett rakblad :)
Och hostan smyger sig på.

Sen när blev det okej att bli sjuk
sådär huxflux?

Bara att ställa alarm imorgon
och pallra sig till skolan i alla fall...

Fast, sovmorgon.
Och inatt får jag min säng för mig själv!
hihuhihuhi.

Har broderligt delat med mig av den till min syster hela helgen,
som velat spoona, ta all plats & snarkar/gurglar... Haha!


Mina systrar har varit hemma hela helgen :)
Och igår bakade vi pepparkakor & lyssnade på julmusik.
Drack glögg & spelade spel. MYS.

Men nu har de åkt hem.
Och jag lyssnar på Augustana.
Dricker mitt varma...
Och nu snart ska jag äta mammas goda,
och min favorit - lasange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0