Det är våra brister som gör oss till människor

Vaknade nyss i soffan.
Känner mig varm & pigg!
Eller motsatsen.

Det där var droppen.
Nu åker duntofflorna fram!
Mys..


Hade bokat in mig på morgonspinningen idag.
Sov en timme extra istället.
Och som blomman på kakan köpte jag en bulle också.

Bulle & spinning ger ungefär samma effekt på kroppen..?

ÄSCH.
Man måste ju få vara lite människa emellanåt också...

Och gissa vad jag gjort idag?
(förutom att ha fikat)
Jo, pluggat! På samarkand igen :)
Med Linnéa & Jocke.
Vi är ganska duktiga faktiskt!


Snart ska jag ner på stan igen.
En Sofia & en kopp te väntar!
Mys.

Men det är i alla fall nån timme kvar eller så.
Den kommer spenderas med min plugg-date.
Lars Winnerbäck.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0