Generös & pinsam (samlingsord: full)!

Nu har jag kommit på det!
Orsaken till mina försovningar...
Ställer jag alarm på 6:30, ringer den 7:30!
Varför gör den så..?


Jag kom precis från stan.
Soligt och kallt ute.
Jag har nästan lite ångest över att sitta inne...

Jag skulle vilja vara ute och gå. Hela dagen.
Hade stora planer där ett tag och svänga förbi mor
och hämta Moltaz på en sväng om!

Men så såg jag mitt rum.
Låt oss kalla det: bombnedslaget...

Konstigt nog är jag lite sugen på en dans med dammsugaren.
Och tvättmaskinen. Och så.

Promenaden får vänta till ikväll,
när jag ska ner och träna : )
Bodypump!

Ny vecka, nya möjligheter.
Jag har inte bestämt mig om jag ska lägga helgen bakom mig...
Vissa delar kanske. Den delen som innehöll mig & en kö & en godispåse iaf.
Jag minns inte, men syrran nämnde att jag ville bjuda hela kön på godis : )
Så generös man kan vara. Eller pinsam. Eller både och...

Jag hittade i alla fall lite söta bilder från natten på min telefon.
På en sumobrottare bland annat...
Eller på mig, som sitter på golvet framför en toalett..?
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt mina minnesluckor : )


Just idag tänkte jag i alla fall bara tvätta.
och städa.
och träna.
och plugga.


Tänkte vänta tills det blir mörkt ute,
tända ljus och göra varm o'boy.
Sen ska jag krypa ner under en filt med Rolf Wirhed som sällskap.

Tänkte klara min andra tenta på fredag också.

Tänkte inte röra något som innehåller alkohol
eller nikotin på ett bra tag nu.

Tänkte hålla ett visst avstånd från min far,
som har gått och blivit sjuk! (han är hemma från jobbet idag).
Åhåae hkgg hdnvkcbdfbjdkbnd! Jag har inte tid att vara sjuk!


Jag tänkte... sätta igång med dagens planer. Nu...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0