Gonna ride my bike untill i get home




Får lite smått panik när jag tänker på hur kort tid det är
kvar till jul! Alla klappar som ska handlas. Allt pynt som ska fram.
Alla skumtomtar som måste ätas. Alla bak- & glöggkvällar vi ska ha!

Och så kommer ju båda systrarna hem i år!

Jag tror att jag gillar december.

Julmys. Rött. Julsånger. Chai Latte. Glada barn.
Jag får lägga band på mig i två veckor till,
sen ska allt det röda & mysiga fram!

Min plånbok svider det lite i dock.
En sådan rik student som jag är!

Påtal om det.
Jag ska snart traska ner till jobbet : )
Sofia & jag ska ta sällskap,
och dagens fråga är om Sofia kommer i tid idag!?
Hon LOVADE ju! (haha)


Mark Ronson & The Business Intl – The Bike Song

Jag vet vilken låt jag kommer nynna på idag! Haha
(den fastnar verkligen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0