Hemma-måndag. Skön-måndag.

Sovmorgon.
Långfrukost med tidningen & Moltaz bredvid mig på kökssoffan.
Dusch & plugg.
Promenad med Sofia & Moltaz.

Jag har även fixat lite med en ny header till bloggen,
men blir inge brrrra...
Får försöka igen sen.
Börjar ju bli dags att byta
(om jag kommer ihåg hur man gör..)!


Jag kom nyligen hem från träningen.
Bodypump, och jag känner mig riktigt uppumpad faktiskt!
Träningsvärken smyger sig på, and i like it!
Det gick så fruktansvärt bra idag,
och hela jag bubblade av endorfiner under strechen!
Måste sett fånig ut som log för mig själv,
sådär löjligt
, ni vet?

Men jag är glad.
Inte bara av endorfinerna...

Nu ska jag duscha och mysa ner mig i min nybäddade säng.
Mmm... Kan vara bland det bästa som finns.


Mysmoltaz, också kallad
sängvärmaren (när inte Mr. B är hemma)!










Kommentarer
Postat av: nadja

ja men precis. styrketräning vid magen är bara ett stort plus ;)

2010-11-23 @ 18:37:03
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0