Jag är tacksam.

Jag hade det verkligen toppen igår : )
Var verkligen som jag skrev igår:
En lördag med grabbarna!

En Isabelle med tio karlar!
Och fulla var dem också.
Så, många fina historier fick man höra.
Det roliga är att det bara kommer vara
jag som kommer ihåg dem idag. Haha.
Blev mycket skratt igår,
så mycket att jag hade ont i kiderna!
Och maten jag gjorde smakade utsökt också!

Var verkligen en toppenkväll! :)
Sådana behövs ibland...

Och jag skrattade även lite åt mig själv igår.
För igår (eller snarare, inatt) fick jag klart
för mig
att det inte är första advent idag!

Jag har trott det hela veckan!
Haha! Jag har till och med för mig
att jag skrivit det i bloggen tidigare i veckan..?

Men det är ju trots allt en vecka kvar...
Och den veckan kommer spenderas med massa träning!
Jag är riktigt taggad! : )

Och nu får det komma hur mycket snö det vill,
för jag har laddat vintern med nya skor och ny jacka!

Och jag ska åka till Falun två dagar denna vecka!
Hur soft är inte det?
& jobba på fredag - då kommer även systrarna hem!

Åh, underbart!



Jag är så tacksam för att jag har mina underbara vänner!
Och min familj!
- ni gör mina dagar så förbaskat mycket bättre!



Ta inte varandra för givet!


Kommentarer
Postat av: alleandra

hehe! va sött att tro att det är första advent idag ^^ (A) (gubbe med rolig hatt)

2010-11-21 @ 22:17:23
URL: http://aleexors.bloggerska.se
Postat av: alleandra

ska du inte ändra från höst till vinter på headern? :)

2010-11-21 @ 22:18:21
URL: http://aleexors.bloggerska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0