Snart är det lördag igen..!

Fredag.

Sovmorgon.
Skönt.

Pluggat lite hemma.
Tog en promenad ner till stan.
Daniel Adams-ray nya album i hörlurarna.
I like it!

Vad gör jag på stan?
Behöver jag ens nämna det..?
Träffade Sofia & Jasmine på cafét : )
Vi blev lite allmänbildade.
Visste ni till exempel att det endast är hanflugor
som drar sig till ljuset?

Nödvändigt att veta menar jag....

Med dessa viktiga fakta så fortsatte min fredag med plugg...
Vilket liv jag har som pluggar en fredageftermiddag-kväll?
Myste lite på samarkand med Linnéa & Jocke faktiskt.
Har bokat rum där på måndag, så vi kör på en heldag!
Mysigt. Och viktigt för min lilla hjärna!
Tenta nr. 2 på fredag - om en vecka alltså!


Mitt fredagsmys började med Jake Gyllenhaal,
vilket inte var helt fel vill jag lova...
Prince of Persia. Helt okej film enligt min mening!

Fast.. fredagens film nr. 2 var nog bättre...
How to train your dragon.
Haha, helsöt film ju. Helsöt drake!

Just nu är klockan 23:30,
och jag funderar på kvällens nästa steg.
Kan bli tandborstning & sängen.
Känner jag mig rätt så kommer en film slås på,
som jag kommer somna till...

Ju snabbare jag somnar, desto snabbare blir det lördag!
åhåhåhihihi. Är riktigt taggad!


Sötdraken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0