Söndag. Jobb & köttfärssås.

Hade stängning igår
och öppning idag.
Och snart är helgen över.

Och snart är snön borta.
Nu kommer man iaf hem utan att snubbla runt i slask!
Asfalt liksom.

Och idag är det fars dag,
och jag hade gjort ett fint litet paket på jobbet.
Pappa blev lite extra glad när jag kom hem idag,
när han såg vad jag hade i handen. Hihi.

Men nu har jag lite ont i mina fötter.
Ett fotbad gjorde susen igår.
Kan bli ett nu ikväll också.

Men först:
Spagetti & köttfärssås!

Mums.


Åka till Falun nästan varje dag den kommande veckan ska jag göra också.
Jag blev nästan lite bortskämd förra veckan när jag
bara behövde åka dit på fredagen...
Men men... Nytt område inom anatomin & fysiologin nu.
Typ, cirkulation & respiration, eller vad det stod att det hette.
Får se vad som ska tryckas in i minnet här näst...

Spännande.

Men nu ska jag slita mig från datorn!
Duschen väntar.

Blir en lång sådan.
Och vaaaarm.
Mmm...


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hujedamej vad du är DUKTIG & BRA, jag är stolt!

2010-11-15 @ 02:22:08
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0